Buduj swój biznes z ekosystemem usług #EnterprisePaperless od Asseco
4/5/2023
Dynamicznie rozwijający się rynek europejski wymaga od firm ciągłego rozwoju. Następstwem tego jest poszukiwanie nowoczesnych rozwiązań do cyfryzacji procesów biznesowych, które ułatwią i zoptymalizują pracę, bez względu na tryb jej wykonywania (zdalny lub stacjonarny), ale jednocześnie zapewniają bezpieczeństwo, oszczędność czasu i większą efektywność biznesu. Współczesne technologie oraz normy prawne otwierają dla europejskich organizacji drzwi do prowadzenia biznesu bez papieru i rozpoczęcia transformacji cyfrowej w swojej działalności.
Poznaj ekosystem usług #EnterprisePaperless Asseco
#EnterprisePaperless to kompleksowa oferta wykorzystujące cały wachlarz rozwiązań dla Twoich procesów biznesowych. Poznaj portfolio naszych usług paperless:
Platforma Signer umożliwia budowanie elektronicznych procesów biznesowych wymagających podpisywania i przekazywania dokumentów. Procesy mogą obejmować obszary wewnątrz organizacji oraz na zewnątrz – dzięki zastosowaniu modułów SignHub do podpisywania oraz e-ID Hub do weryfikacji tożsamości klientów lub kontrahentów. Signer wykorzystuje usługi zaufania, które gwarantują bezpieczeństwo procesów związanych z elektronicznym obiegiem dokumentów oraz zachowanie wartości dowodowej e-dokumentów.
SignHub pozwala na podpisywanie dokumentów elektronicznych różnymi e-podpisami: kwalifikowanym, zaawansowanym (w tym biometrycznym) oraz zwykłym. SignHub może stanowić jeden z modułów platformy Signer. Umożliwia podpisywanie dokumentów osobom spoza organizacji, nawet gdy nie posiadają własnego e-podpisu. SignHub działa również jako niezależne rozwiązanie zintegrowane z systemami wewnętrznymi Twojej organizacji. Pozwala na zachowanie formy elektronicznej (równoważnej formie pisemnej) lub dokumentowej zgodnie z Kodeksem Cywilnym.
e-ID Hub to rozwiązanie agregujące różne metody zdalnej identyfikacji osoby fizycznej, która jest częścią większości procesów biznesowych w ramach, tzw. Know Your Customer. Proces może być uruchomiony przez system biznesowy lub konkretną usługę elektroniczną.
e-Doręczenia to kwalifikowana usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego, która pozwala wysyłać i odbierać elektroniczne listy polecone. Sprawdza się w kontaktach z klientami i administracją publiczną. Nie wymaga wychodzenia z domu czy biura oraz użycia papieru. Spełnia wymóg stosowania e-korespondencji w kontaktach z polską administracją. Kwalifikowana usługa e-Doręczeń jest równoważna prawnie z tradycyjną pocztową przesyłką poleconą za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Gwarantuje poufność korespondencji i chroni przed kradzieżą, uszkodzeniem oraz ingerencją w treść. Zapewnia dowody wysłania i otrzymania. Działa na rynku polskim i europejskim. Elektroniczny list polecony trafia ekspresowo i bezpośrednio zawsze do właściwego adresata, który otrzyma elektroniczne powiadomienie o wiadomości w skrzynce odbiorczej.
Jako Centrum Certyfikacji opieramy oferowane przez nas procesy na usługach zaufania. Są one istotnym elementem zapewniającym bezpieczeństwo prawne organizacji, która wdrożyła cyfrowe procesy biznesowe. Usługi zaufania uzupełniają i zabezpieczają cykl życia elektronicznych dokumentów. Minimalizują ryzyka biznesowe związane z przetwarzaniem i wykorzystaniem informacji. Są też gwarantem ich zgodności z obowiązującym prawem.
Największą moc prawną mają kwalifikowane usługi zaufania. Świadczone są przez kwalifikowanych dostawców, którzy muszą spełniać wymogi unijnego Rozporządzenia eIDAS z dnia 23 lipca 2014 r. Określa ono zasady stosowania usług zaufania w ujęciu transgranicznym w krajach europejskich, zapewniając ich bezpieczeństwo. Rejestr polskich dostawców dostępny jest na stronie Narodowego Centrum Certyfikacji.
Katalog kwalifikowanych usług zaufania świadczonych przez Asseco zawiera między innymi: podpis elektroniczny, pieczęć elektroniczną, elektroniczny znacznik czasu, walidację i konserwację podpisów i pieczęci elektronicznych, usługę rejestrowanego doręczenia elektronicznego.
Sprawdź, co zyskasz dzięki usługom paperless Asseco
Wdrożenie usług ekosystemu paperless może przynieść wiele korzyści Twojej organizacji. Przede wszystkim:
• upraszczasz procesy wewnątrz firmy, dzięki automatycznym procesom online, które są efektywniejsze niż papierowe,
• zapewniasz bezpieczeństwo technologiczne na poziomie procesu biznesowego i sprzętu,
• realizujesz wymogi regulacyjne wraz z zachowaniem dowodów prawnych czynności biznesowych i administracyjnych,
• utrzymujesz przewagę konkurencyjną, stosując innowacyjne i wydajne procesy cyfrowe,
• realizujesz szybko i bezpiecznie transakcje z klientami zdalnie,
• eliminujesz papier z procesów wewnętrznych oraz zewnętrznych, co przynosi realne oszczędności finansowe,
• budujesz wizerunek ekologicznej organizacji, która dba o środowisko naturalne.
Stałe wsparcie ekspertów Asseco
Dzięki rozwiązaniom #EnterprisePaperless od Asseco każda organizacja może wprowadzić cyfrowe procesy zgodnie ze swoimi oczekiwaniami. Zespół ekspertów dokładnie przeanalizuje obecne procesy zachodzące w Twojej firmie oraz wysłucha Twoich potrzeb, by wspólnie znaleźć najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy. Na samej prezentacji produktu się nie skończy, ponieważ w dalszych etapach współpracy uzyskasz wsparcie wdrożeniowe, a potem pomoc w utrzymaniu usług zgodnie z określonym poziomem SLA.
Postaw na transformację cyfrową z Asseco
Rozwiązania #EnterprisePaperless to narzędzia, które wprowadzą Cię w cyfrowy świat nowoczesnego przedsiębiorstwa. Jeżeli potrzebujesz dopasowanego rozwiązania do swoich potrzeb, skontaktuj się z nami lub odwiedź naszą stronę – paperless.asseco.com. Rozpoczęcie transformacji cyfrowej nie musi być trudne, jeśli trafisz na właściwych ludzi. Nasz zespół ekspertów w dziedzinie usług zaufania znajdzie dla Ciebie najlepsze rozwiązanie.
Przejdź z nami na #BiznesBezPapieru
Wybierz narzędzia ekosystemu #EnterprisePaperless dla swojego biznesu!
Wejdź na: paperless.asseco.com
Napisz do nas: [email protected]